strange

Igår var vi på världens konstigaste fest i alla fall :O Det började med att Ida, Hanna, Dalarna, Elin, Scott, Johanna, Emma och jag trängde ihop oss i Idas skoda och for till Arvika eftersom att Robban fyllde 20 år och skulle ha kalas. Stämningen i bilen var ganska hög och vi hade en rolig bilfärd. Vi sjöng som alltid och humöret var på topp. Så kliver vi ur bilen någonstans i skogen och går in i en klubbstuga, och möts av dretfulla småpojkar och fnittriga flickor. Fast där var ju även Micke och Mårgan och Gabriel så det var ju ganska okej. Men efter två glas vin bestämde vi oss för att åka till shell och stoppa nått i oss innan vi for hem.
Där på shell möts vi av en mängd raggarbilar och ett shell som bara släpper in tjejer (en åt gången) i affären om man nödvändigtvis måste låna toan, annars är det lucka som gäller. Efter cirka fem minuter drar en av killarna fram en motorsåg och börjar att såga ner en björk på andra sidan vägen. då hoppade vi in i bilen och for hem till trygga Lillerud igen.

Idag har jag varit aktiv på hästfronten och ridit både Lillika och Charesse. Dock har det inte blivit så mkt plugg som det borde.. men jag har i alla fall pluggat en liten stund med ida till samhällen imorron och gjort två uppgifter historia. jag får vara nöjd med det!







Kommentarer
Postat av: Helene

Haha tur att ni har varann :) Jag hade blivit rädd för motorsågsmannen! Frågan är, släppte scött till för nån av alla lillerudspojkar som vill hångla upp henne? ;)

Postat av: sesskan

Nice ass!! :*

2008-02-10 @ 23:15:23
URL: http://www.jessicas.nu
Postat av: Erik

Låter som en rolig helg i mina hemtrakter ;)

2008-02-12 @ 19:20:18
URL: http://erikbrodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback