otåligt och oroligt

Idag är det en av mina sista hellediga dagar innan jul, och det finns en massa saker som jag skulle behöva göra och en hel drös annat som jag måste göra.


To(should)Do-Lista
  •  Jag borde hinna med att handla några klappar, jag borde hinna med att städa garderoben, jag borde hinna med att tvätta.
  • Det några saker som jag vill hinna med och det är att ha sovmorgon utan väckarklocka, att träna och att träffa någon vän.
  • Sedan finns det  saker jag måste som cykla ner till stan, alternativt ta bussen och att rida.


 

Trots att jag egentligen har hela dagen till mitt förfogande känner jag mig stressad och trött, trots att jag sov till starx efter nio då klockan började ringa och trots att jag bara läst tidningen, läst kaffe och suttit i köket hela morgonen. Varför kan man bara inte känna lugnet när jag är ledig heela dagen?! Jag har inga problem att hålla mig lugn när jag ska ner till jobbet då jag till och med har en tid att passa. Nej vi tar och varvar upp nu sådär lagom till ledig dag.
Okej jag ska vara glad att jag inte sitter som en död fisk hänger på kroken och inte kommer längre än vad någon annan tar mig, men ibland vill jag bara slippa att känna alla dess måsten. Och jag skyller nog det mesta på Julen idag, för hade det inte varit för den hade min lista över ToDo varit bedydligt kortare och jag hade kunna göra enbart det jag känt för, men eftersom jag bara har två till lediga dagar innan Julen tar fart känns det Stressigt!



Kommentarer
Postat av: Helene

Och vi önskar att du var HÄR! Det hade varit underbart. Och att vi fick hit skogslulle också! Åh det låter underbart. Du vet att dörren alltid är öppen för dig här (om inte annat så ligger nyckeln i skon utanför, och koden lär du kunna vid det här laget efter alla sena donken-nätter). Jag saknar dig!

Postat av: annapanna

KOM HIT!! jag saknar dig och kommer förmodligen äta upp dig det första jag gör när vi ses på nyår!!!

2008-12-09 @ 23:02:11
URL: http://annastrom.blogg.se/
Postat av: Nisse

Hahaha! =) Men det var det inte, det var JAG som hade lagat:P

2008-12-10 @ 04:43:51
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback