Hot

Äntligen har den slagit ut. Efter ett halvår i vila har våran orkidee knoppat igen och den första blomman har slagit ut inatt. Den är vit och bara så vacker, ni skulle se den men har tyvärr ingen tillgång till kamera .  Hemligheten? Ett knep jag fick av min mor, ställ den bakom gardinen och låt den vara!

Var och solade igår på EGO och jag kan lova att mitt ansikte är HETT just nu. Så även min bröstkorg som inte heller var riktigt redo för 20 minuter under korta UV-strålar. Men känns bra att jag i alla fall får en reaktion av huden, hellre det än ingen reaktion alls . Jag och Richard har ju en tävling som går ut på att bli så färgad som möjligt innan vecka 10. Eftersom att det inte är så roligt att förlora så ser jag till att helt enkelt vinna och bara sola mig i segerns glans .


Sitter och bara myser såhär på förmiddagen, håller på att ställa om dygnet eftersom jag har stängning fredag, lördag och söndag så sov till tio idag. Frossar i kaffe au lait och musli med mjölk. Det är så himlans gott alltså. speciellt muslin. Inne på min tredje portion nu, men har ju en lång och morgon så tid finns det :) Dock är det snart dags att dra på sig långfillingarna och bege sig till stugan och rida. Brightan och jag börjar bli ett tajt Team nu alltså.




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tid över? Jag har utmanat dig, se min blogg för vidare info!

Postat av: Nisse

Men jaaaa! han är ju bara såååå söt =)=)



Men vad ska man säga, han brås ju på storebror Nisse ;P

2008-12-16 @ 02:11:08
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback