weekend

Blir ingen rast eller ro den här helgen inte! Imorgon är det uppstigning klockan sju för att fara in till Karlstad och hämta en viss Isak i kroppkärr sen bär det av mot Säffle där vi ska hämta upp lite mera folk och sen är det raka spåret mot Strömstad och donken. Ja ni hörde rätt, ska nämligen jobba där hela helgen och tjäna fina kosing inför studentens lyckliga dagar/firande :) Kommer bli en prövning då jag aldrig gjort en sån här lång körning , men det är en ganska mild start på enbart 27 mil så det ska nog gå vägen. Jobbigare kommer det nog att bli hem på söndag kväll men det tar vi då .


Igår körde jag Johanna Emelie och Hanna en torsdagsparty kväll och for in på el krogo. Det började med en cider vid älven för att sedan kolla in arenas restaurang och därefter emot koriander där Florence Valentin hade en spelning. Och jag måste säga att han är ju bara världens mest charmigaste! En liten blond förortspojke som vill sprida ett politiskt budskap på sitt eget vis. Var bara så underbart att se och höra!


Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen så att jag orkar stiga upp imorgon, bara det är en prövning då jag vanligtvis inte kliver upp före åtta.. En tråkig nyhet var att jag åkte på restskatt eftersom jag inte skattat riktigt som jag borde, men tur att jag föddes på våren och tur att jag är galet bortskämd..


image294(
http://www.rockfoto.nu/image/20050530_200514_91517200.jpg)


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hoppas du haft en riktigt bra fredag!
Godnatt, sovgott! :]

Postat av: Sanna

Hej boppan samt de som kollar boppans kommentarer.
Jag tänkte bara be er alla om en tjänst och det skulle vara supersnällt om ni hjälpte mig :)

Det är så att jag är med och tävlar med en av mina bilder i Åres fototävling,
och gillar ni bilden får ni jättegärna hjälpa till och rösta :)

Adressen är http://photoadventure.se/gallery?order=v
"renfjället" heter bilden.

Skulle verkligen betyda jättemycket om ni bara gör ett litet klick på "rösta" knappen.

Tusen tack i förhand till alla ni som känner er villiga att hjälpa till :)

2008-04-11 @ 22:41:00
Postat av: Dragana

Vad jobbigt med så tidig morgon och mycket stress på en helg. :S

2008-04-11 @ 22:49:45
URL: http://iseedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback