Strömstad

Hemma igen efter en helg vid norska gränsen, närmare bestämt Strömstad. Efter några felkörningar där runt Strömstad lyckades vi hitta rätt restaurang och då var det bara att hoppa i arbetskläderna och börja jobba. Är galet mkt folk strösta delen av tiden och ALLA är norskar!

"Vhor det de hele?" = Var det bra så

Ja  inte förstod de mkt svenska men det var roligt att göra något nytt. Så roligt att jag skippar allt partande nästa helg för att fara igen. Jag menar, att tjäna pengar kan man ju bara inte säga nej till och helgen därpå har jag andra planer så då blir det inte mkt till jobb..
För då ska jag nämligen tävla om jag nu inte lyckas med att bli smittad av dessa svinkoppor som just nu flurerar i lokalen.. men ska tävtta mig klinikskt hädanefter och förhoppningsvis slipper jag dem!
Anna Mi var med mig idag och jag tror att hon gillart skarpt, får se vad hon tkr imorgon då träningsvärken sätter in (Om den gör det) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback