pirr pirr

Jag bara måste säga att lillerudsfester is the shit, rent utsagt! Det blir bara roligt och inge bråk alla är bara fulla och glada eller som mig nyktra och danssugna . Det var efter att Gabriel ringt Ida om skjuts till Arvika som vi beslöt oss för att det var hög tid att köra igen den gången då vi fick åka fylletaxi med Gabriel till Värmskog.

Så vid halv sju snåret i lördags bar det av med Micke, Oscar; Gabriel och Ida bakom ratten till Gunnarskog i Arvika. Cajsa (vår fritidsleadare) hade ordnat med ett reunionParty där för gamla LIllerudare så visst kände jag och Ida oss lite malplacerade först, men det gick till sig och jag hade en riktigt trevlig kväll, med heta diskussioner, halvtaskig bugg och massvis med skratt.
När natten kom körde jag den långa vägen från Gunnarskog till Lillerud för att sedan skjutsa hem Oscar som bor bortåt Kristinehamn i  Ölme . Blev inte att se till sängen före halv fem men det var det helt värt!

Det bästa som kunnat hända hände idag med, eller jag i alla fall  en väldigt rolig grej och det var att Micke själv föreslog att jag skulle ställa upp i gamess om några helger. Vet inte om jag är redo, men man kan väl aldrig veta fören man testat ? Är i alla fall supersugen om man säger så, men jag måste ta lite mod till mig. KOmmer bli en jobbig natt att sova med dessa fjärilar i magen :D

Kommentarer
Postat av: Helene

klart du ska tävla! Du som är tävlingsmänniskan nummer ett!!

Postat av: milla

Kul att du tycker det! :o) Ha en bra dag!

2008-04-10 @ 12:24:51
URL: http://www.halsofreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback