Häst Häst Häst

Idag har det varit häst för hela slanten kan jag lova, och väderGudarna har varit på vår sida och levererat en underbart solig aprildag! Började dagen med att cykla ner till stallet och släppa ut Chap och mocka samt göra mat till honom. Adam är i sthlm och lustar sig,men då är det tur att han har mig så att jag kan ta hand om hans pålle. Inte för att jag tackar nej, gillar chapen massvis och kanske snarare jag som är tacksam för förtroendet .
Sen hade jag stall på schemat hela förmiddagen vilket resulterade i att jag fick rida två hästar. En dressyrlektion på Sebastian och en avrastning av min pärla Lillika, som var på ett av sina mest "stoiga"/Griniga humör idag, men det är nog det som gör henne till en av mina favoriter..

Efter en lång fysiklektion slutade jag halv fem och solen sken och fåglarna kvittrade. Jag begav mig återigen till stallet och tog mig en lång härlig tur i vårvädret. Nu väntar bara all matte och fysik som jag inte gjorde efter skolan, men bättre sent än aldrig är ett av mina motton numera :)

Fick mig en rejäl känga på träningen igår så numera har jag ett utstående och blått ögonbryn. Man måste passa sig för långa spinkiga filurer i puberteten, de har NOLL kroppskontroll :S

image295   image296

Kommentarer
Postat av: Hanna

små pubis ungar när de är som värst! ge dom en känga nästa gång istället sophia ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback