chokladinspirerad onsdag

idag har vi pillat på unghästarna och scott var modig nog att tillochmed galoppera på våran lille buse lizzard helt själv:O men hon har ju en sådan bra balans och rider ju som en stjärna så det ordnade hon bra:)

var iväg o tränade sen och jag fick både dela ut och ge bort lite stryk vilket gladde mig:)  sen har jag ju turen att kristoffer flyttat hem till mammsen för en kortare period vilket ledde till att jag både fick skjuts hem, och så även kan få i framtiden.

väl hemma hade de startat upp ett chokladkakebak som ledde till kladdkaka och sedan också en och annan chokladbit. mkt gott så jag tackar ida och helene för den smarta chokladiden :)


image72


Kommentarer
Postat av: Scott ;)

Verkligen en underbar bild :) annars vill jag bara tacka för den fina ridkomplimangen
:D

2007-10-13 @ 15:34:58
Postat av: Helene

Kladdis är alltid gott men jag kan inte påstå att mikrokladdis var det godaste jag ätit :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback