vilken kväll!

Ojojoj ved den här dagen har gått från det enda till det andra!
Började med att jag hade jouren i skolstallet så där har jag jobbat hårt hela dagen. sen kom kvällen och jag tänkte att nu ska jag nog popa popcorn och känna lugnet till en film, men icke! nej då var det ju fest hos helene då.. och ida hade bil så visst, vi tar och åker dit och pratar lite. Ida skulle bli lagom full och jag skulle köra hem.
Vi kommer in och allt folk är bara jättetrevliga och stämningen är på topp. Plötsligt vänder allt på en femöring och inget blir vad vi hade väntat.
och nu sitter jag här och lyssnar på winnerbäck och försöker få med mig ida och scotty i bilen så jag får fara hem och sova i alla fall tre timmar inatt men det går inte riktigt bra.. för ida har minsann hittat en pöjk som känner Pia och Pelle! haha

Nej jag låter de hållas fem minuter till, men sen är det hemgång för våran del! uppdaterar med lite bilder till veckan för det kan behövas efter allt stök och stoj;D
Kan i alla fall säga en sak; Henka Wahlgren innehar rekordet på att svepa en liter öl ur en slang. försök slå 5 sek!

Kommentarer
Postat av: Helene

Haha det var en SJUK kväll. nu har jag städat och grejat litegrann. tack för hjälpen :) Jag mår itne så jättebra. det värsta var att jag typ var bakis när jag gick och la mig :S haha! Men usch vilken konstig kväll och natt. tack för att ni kom kära vänner :)

Postat av: sesskan

Hihi. Jag, Erika och Sjöbom crashade en förfest igår ^^ du skulle varit med... Fast iofs så svepte ingen öl ;)

2007-11-25 @ 16:29:37
URL: http://www.jessicas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback