Trötter dag

det blev en hejdundrande helg minsann. Inte trodde jag då att det skulle bli något party av men man lever ju bara på helgerna eftersom man på veckorna inte har något liv. eller hur man nu vill tolka det , det är frivilligt.
Jobbat skolstallet 16 ½ timme och donken 3½ så i helgen har jag tjänat in kosing kan jag lova. 20 hela timmar har jag avverkat med betald tid + OB. jag har vart på bio och sett Saw 4 (vilken är en av de bättre Saw-filmerna) och så hann jag vara med om ett något annorlunda party. inte ofta partypojkar däckar så ; ) shiit jag har verkligen vart effektiv. har ju tillochmed hunnit med att hälsa på moster Ulla och Lars i Kristinehamn! JAG ÄR HÄRLIG

Idag fick jag min första lön från McDonalds för det jag jobbat i oktober. jag är stolt och känner mig vuxen. jag har ett jobb och jag hinner samtidigt gå i skolan och ägna tid åt mig själv. dock måste jag nog börja ta lite av egentiden till skolan nu, har galet mycket att göra men det handlar om att bestäma sig för vad man ska göra och att göra rätt prioriteringar.

Hade det första balenmötet idag med de andra skolorna, så imorron ska jag ringa CCC och höra om de möjligtvis har en lokal att erbjuda oss den 5 juni :D

Om vi ska återgå till helgen så har jag också märkt av en lite mindre bra sak. Jag trodde inte att jag var av det "sotiga" materialet. jag trodde inte att sånt skulle gnaga i kroppen på mig för har nog aldrig upplevt det tidigare. men tydligen känner jag nog mera än vad jag vågar erkänna...



Kommentarer
Postat av: svenskk

Jag trivs verkligen hur bra som helst! Verkar som att jag har kommit i en toppengrupp! :D

2007-11-27 @ 17:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback