Tribute

Idag är en sån där dag när jag känt att jag vart väldigt positiv och glad, fast på samma gång lite smått bekymrad. Känns som om jag måste vara extra glad och positiv de dagar som jag vaknar nu i denna mörka tid annars så bryter jag ihop. Ganska knepigt att jag inte, trots efter så lång tid här nere endå inte känner mig riktigt hemma. de jag bryr mig om mest finns ju här runt mig, och jag vet att de bryr och älskar mig lika mkt tillbaka, ändå känns det inte helt fulländat.
Studenten hägrar och den 3 december är det dags för mössprovning inför studenten. åhh vilken lycka var min första tanke för att sedan gå över i ett visst vemod och tvekan. studenten? vem jag? Redan?! fast endå är det enda jag tjatat om sen i september dessa studentmössor. alla våra luncher då vi bara sitter och snackar skit slutar nästan alltid med att vi nämnt att det verkligen ska partas till våren för det är våran sista tid. frågan är om det är våran sista tid. vem har bestämt att vi ska förlora varandra? Ni är mina stjärnor på himlen som får mig på det bästa humöret, även när allt bara verkar skit och jag bara längtar hem till Viktor.
Ni är fem helt unika brudar som helt enkelt är underbara

Tack



image103image104


Kommentarer
Postat av: Helene

Men tro mig, jag får också panik över studenten! :| det var ett gulligt inlägg och tro mig, jag ÄLSKAR dig och vi ska inte förlora varann bara för att du åker hem, det gör vi inte :) det får vi inte göra!

Postat av: Scott

det här var verklgen ett mysigt inlägg! sannerlogen ömsesidigt :) vi lever verkligen i en skyggad värld i skolan! men det kommer inte gå att vi förlorar varann.. vi bestämmer oss föt att inte göra det :)

2007-11-17 @ 08:05:25
Postat av: LulleBulle

Älskade nordis! Vi 6 will live forever! Because we love eachother like no one else! Du är alldid glad och possitiv stumpan! behöver man mustras upp går man till dig. :) (lite aggro ibland men vi älskar dig ändå, för du är du.)

2007-11-17 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback