Onda ben

Mina ben mår inte bra idag. eller mina benhinnor snarare, har galet ont i dem och kan inte riktigt förstå vart det kommer ifrån, kan de vara trötta tro? kände i lördags efter jobbet att jag var riktigt trött i benen men tänkte inte mera på det då men imorse när jag vakande kändes det absolut inte bra så beslutade därför att stanna hemma från träningen eftersom en massa slag och sparkar nog inte är det mest hälsosamma för tillfället.

Vad hände i helgen då? jo fredagn blev en lugn kväll med popcorn och varm banan. På lördagen hade vi Idas mammas lägenhet helt för oss själva så köpte Anna och Helene med sig thaimat till oss. Mycket gott och väldigt trevligt. sedan blev det till att spela ölspelet och jag har aldrig, dock ingen alkohol för mig! skulle allt iväg och jobba jag klockan 00.00. Lagom till att jag kom hem sedan vid fyratiden på morgonen möter jag de sista från brudarnas lilla "party" så jag missade nog en hel del där under kvällen tror jag ;)


Kommentarer
Postat av: Helene

Du och jag kan ha benhinnainflammation ihop :( nice pictures!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback