Lite bilduppdatering

I fredags var Hanna, johanna, emelie, stina och jag på nöjes för att se moneybrother spela. dock så hamnade vi först på en halvkul förfest innan vi var på plats men sen var det till min lycka florence valentin som var förband, vilket var mkt trevligt.
sen råkade jag bli lite för full så såg inte så mkt av moneybrother men hörde att de var bra :)
Lärdom av helgen: Drick INTE för många lakritsshots 




Sen fick vi våra jättefina studenttröjor i måndags som jag ida och helena snällt manekängar för er


Kommentarer
Postat av: svenskk

Just ja, snart är det din tur att ta studenten! :D

Postat av: Zara

Hahaha! Kvällen huvudgrej var konserten och den söp du bort, bra boppers ;D

2007-11-22 @ 17:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback