Långhelg

Dagen börjar med matteprov, och vart kan det leda tro? det kan jag berätta att det faktiskt var ganska skönt att få det gjort på en gång så att man slipper tänka på det mera. Massor av konstiga frågor och inre funktioner, inte konstigt att man blir förrvirrad och rör ihop allt till en soppa. men skönt att ha det gjort!

Ledigt imorron då! så det blir till att rida charesse där på morgonkvisten för att sedan fara till kristinehamn och hälsa på mina gamla släktingar Ulla & Lars. sedan tillbaka till skolan där jag kvällsfodrar pållarna i skolstallet och sedan är det in till stan för att gå på bio med helene och scotty. som traditionen lyder när vi går på bio så är det Saw 4 som gäller;D sen har jag hela helgen devoted till att jobba i skolstallet lördag söndag för att sedan ryka av med ett pass på donken på söndag kväll.

Frågan är när jag ska hinna vara ledig?



image111


Kommentarer
Postat av: Rävi!

du hinner inte vara ledig denna helgen heller då...:(

2007-11-23 @ 20:21:32
Postat av: Rävi!

du hinner inte vara ledig denna helgen heller då...:(

2007-11-23 @ 20:21:50
Postat av: Rävi!

det blev visst två... ;)

2007-11-23 @ 20:22:26
Postat av: Pida

Du e galen!

2007-11-23 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback