Egocentrerad

Vill kunna skriva om något som faktiskt du bryr dig om när du läser det. något som får dig att bara vilja läsa mera, men vad kan jag skriva om som är så intressant? känns som om jag inte har så mycket att komma med vilket känns ytterst frustrerande. allt jag kan skriva om är vad jag gjorde och vad jag ska göra. allt handlar om mig. Mig och det jag har för mig och vem intresserar det egentligen?

Fast även fast det känns som om den här sidan är väldigt egocentrisk så kan jag nog tycka att det faktiskt är min sida endå. tar inte så mkt plats egentligen och det känns viktigt och roligt att få skriva av sig och utvärdera dagen. kanske berömma mig själv lite extra för något jag gjort, eller tycka synd om mig själv när hjärtat blöder. kräver ju faktiskt ingen annans åsikt eller medlidande. visserligen är det roligt att just du som läser det här just nu faktiskt har tagit dig tid att läsa om just mig.



image84image83image85

Kommentarer
Postat av: Anna

Hästen heter London

Postat av: Helene

hästen heter london? det var en konstig kommentar av anna! nämen hoppsan, nu upptäckte jag attd et inte var anna anna utan nån annan :) då var det inte konstigt! jag tänkte bara säga att jag känner exakt likadant. men faktiskt, det är ju mningen att det ska handla om oss. det kan liksom vara lite kul att läsa tillbaka vad man har haft för sig för spännande saker :)

2007-11-10 @ 00:53:12
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: sesskan

Jag gillar i alla fall att den handlar om dig. Det är nämligen därför jag är stammis ;)

2007-11-11 @ 11:57:40
URL: http://www.jessicas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback