Stora planer

Har varit väldigt kluven på sistone om vad jag egentligen vill göra efter studenten. Jag har alltid vetat att jag vill flytta från Karlstad för det är inte en stad för mig. den har mkt att erbjuda visserlogen men inget som lockar mig. Så frågan har alltid varit vart ska man ta vägen sen? Sundsvall över sommaren och jobba som en tok för att sedan kanskle flänga runt i världen. ja det är ett mkt bra alternativ, men sen kom nästa fråga, ska man börja fundera på något eget place eller ska jag bo kvar och sakta kvävas av att inte få vara helt oberoende? saken är den att jag inte behöver fundera längre. jag har fått ett erbjudande som inte kan nå upp på någon annan nivå. Jag känner bara en massa fjärilar i magen när jag tänker på det. Jag älskar Dej

Efter ytterligare en helg så är det bara två kvar innan julen och jag har jobbat och gjort rätt för mig. eller okej jag skulle kunna ha pluggat mera men det kan man alltid. jag drar det lasset i veckan, man måste ju få tid till annat med. som party hos helene och långa pratstunder i soffan:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback