Mardrömmar och sömnproblem

Jag har aldrig varit den som har haft det svårt att somna. jag brukar snarare vara den som däckar bara jag lägger huvudet på kudden. men den tiden är över för just nu är det så mkt att tänka på och så mkt saker som ska göras och som man ska förstå sig på. jag klarar inte av pressen, och det resulterar i att jag inte kan sova. igår låg jag vaken och vände och vred på mig och kände hur ångesten över allt bara fyllde min kropp. engelskaläxa, kemiprov, projektarbete, hästkunskap, matteprov, träningslära prov svenska uppsats! Bara jag tänker på det nu får mig att gråta, jag vill hem hem HEM! jag vill ha lov nu och komma tillbaka med nya krafter om några veckor. dessutom har jag börjat få ont i benen igen och jag vill inte! Kan inte nån bara vrida fram klockan en sisodär 14 dygn?


Kommentarer
Postat av: Sesskan

Så det blev inget Thailand utan Sundsvall istället?

Postat av: Helene

Nordis, vi klarar det här :) SNART är det lov. Men innan det ska vi ha det så mysigt vid sidan om allt plugg så vi tar oss igenom den där skiten!

2007-12-06 @ 17:01:54
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Z

Du ska se att de sista dagarna kommer gå fort, jag lovar :)

2007-12-06 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback