Juligt

Då vart julen slut och dags att börja fundera ut vad man skall göra nästa år med sitt liv. men vi hoppar över pessimismen nu och så ska jag berätta för er vad jag fått för braiga grejer i julklapp :D

  • En plattång m tillhörande skyddsspray
  • Två vinglas
  • en brödrost
  • Soda streem
  • en tröja
  • hudcreme
  • en bok
  • en skål
  • En biltidning

Massor av bra grejer som kommer väl till pass för framtiden. för nu har jag allt som krävs för ett fungerande kök, dock ingen mat att laga man det är ju inget man direkt lagrar.
Sen var jag på lyset och dansade loss igår med några skvadare, jessica, ellertz, JANSSON. mkt trevligt var det kan jag lova. sen blev det en promenad genom stan med viktor, mattias, bullis och foppa eftersom de kände att de kurrade i magen. blev en väldans promenad nu när jag tänker på det i efterhand men efter all god blåbärsdricka kändes den inte alltför besvärlig.


sen var jag och viktor ju på middag hos farmor och farfar igår då vi åt en delikat kalkon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback