En avsittning

Idag hade vi uttagningen till skolmästerskapen i hoppning. eftersom jag inte är en fena på det där med hoppning så fick jag en snäll häst som hoppar allt som man i princip bara behöver styra upp mot hindren på. När vi red fram kändes det ganska bra och pulsen var normal. Allt kändes också väldigt bra när jag började hoppa banan, men så blev han skrämd av tomten Karin som stod i hörnet, och efter det gick de utför. det gick fortare och fortare, men jag tog mig runt banan, men tog det stopp för då började Östen minsann och bocka. satt kvar en stund men när tredje brallen kom så insåg jag att jag skulle ramla av så jag gjorde en vacker avsittning. Hoppning är inte riktigt min grej alltså:P

Jag har börjat att räkna dagarna till det att jag kommer hem nu, så idag är det bara 15 dagar kvar dvs. två helger som är fyllda av arbete. bästa sättet att få tiden att gå är att ha saker att göra och det kan jag lova att jag har! massor av skolarbete och jobbande på skolan och på donken. men man får utdelning på det mesta så bara att bita ihop!

Så på helgerna brukar jag ibland parta till det med dem som jag gillar allra mest och i fredags så var vi hos helene igen och hade glöggprovning och åt pepparkakor med ädolst. en toppenkväll som alltid!



Kommentarer
Postat av: johanna

God Kväll !

nu börjar julen närma sig och min julklapp till dig
är att välkomna dig till en sida där du får gratis
biobiljetter och även present kort om det önskas :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

du kommer att läggas in på min blogg sida på
söndag när du blivit medlem på denna länken.
just för att knyta samman blogg.se. har du frågor
kontakta mig :)

HA EN GREAT KVÄLL

Postat av: Helene

Åh vad fina kort ;)
och å vilken fin avsittning du gjorde :D

2007-12-06 @ 16:58:51
URL: http://helene10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback