dagen i korthet

vaknade upp imorse och släppte ut och mockade åt acke eftersom norsk har magsjuka efter ett julbord. sen gick jag till stallet och red ett pass dressyr med cale, och insåg att min sits inte alls är vad den varit,det gör mig lite ledsen men anna bättrade på mitt mood så det känns inte så hemskt längre.
sen var det julklappsutdelning på mentorstiden medan vi väntade på julbord och då bestämde vi att vi inte ska åka till london . det gjorde mig lite ledsen, men samtidigt är det kul att vi ska gå på fin restaurang istället allihopa och unna oss massor för vi har sååå mkt pengar i vår klasskassa:)
sen åt jag gott julbord innan jag for till CCC och hade möte med restaurangchefen om hur vi ville anordna med balen och maten osv. det känns fint att det verkligen händer nått:)
sen gick jag på stan och gjorde ett bus innan jag med halsont och hungersnöd for tillbaka till lillerud och käkade.
Om ni undrar vad buset är, så märks det när vi ses:)



image158
Vi hade roligt ute, japp det hade vi :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Partypinglor !! ;D

Postat av: sandra

vilka är vi då? du & viktor?

2007-12-19 @ 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback