lördags-morgon

Jag är verkligen ett vanedjur i dess rätt miljö. När jag stigit upp i tid på morgonen under en längre period så slutar jag inte med det bara för att jag har helg. Nej istället vaknar man och stiger upp och tar en kopp kaffe och ett glas saft . Men kände dock att man nog inte ska vara alltför ambitiös på en lördag så kröp ner i sängen igen med ElComputer. Funderar på om det kanske är dags för ytterligare ett avsnitt av mitt nya "en gång i veckan nöje"..?


TruBlod !


_________________________________________________________



Igår var det Nollesittningen med de andra sjukgymnasterna på utbildningen. Alla var fint uppklädda och grabbarna hade tagit fram kavajen och fin-skorna . Mycket speciell atmosfär. Elegant är nog ordet  för det. 
   
    Middagen bestod utav kycklingklubbor, klyftpotatis med sås och sallad. Gott var det men lite knepigt att käka kycklingklubbor med händerna på fin-middag :s
    Till efterrätt var det en stor kladdkaka med grädde, och ljuvligt var bara förnamnet då jag inte ätit något sådan på Många veckor! Sedan Bayli's till kaffet, inte att förglömma. Mums


Dock kände jag mig inte helt hundra och efter nog övervägande och en sväng till Norrlands insåg jag att man kropp skrek efter att få åka hem, så jag lydde mina inre signaler och tog mig hem ensam, för att snabbt smyga in i lägenheten utan att väcka Charlotte alltför mycket. 
    För övrigt tror jag det är ganska stark inavel på vårat program, men det kanske hör till Studentlivet

Måste appropå studentlivet berätta att jag nu också tagit mina första HögskolePoäng då jag klarat första Kursen:
Proffesion, Kunskap och Lärande 

Duktigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback