Aktivitetsdagen no 1

Idag har jag:

Köpt cykleslang
Bjudigt Sven på kaffe och slangbyte
Tränat
Pluggat
Varit i Sthlm på middag
Hälsat på hos Robban

Snacka om en effektiv dag ! Och det är så underbart att känna att jag har saker att göra om dagarna och slipper sitta hemma och stirra i väggen.
    Solen har skinit idag och värmen har varit varm och skön varför jag kunde sitta på filten ute på gräsamattan och plugga vilket gjorde hela grejen med att studera snäppet bättre :)



 

Dagens outfit idag inför middag med Ida, Helena, Hanna, Emelie och Tova. Riktigt uppkläddför storstaden och redo att erövra världen.




Vi åt ThaiBuffe på en mysig restaurang och delade en pava vin. MUMS!




Helena var ganska nervös inför resan som de imorgon gör emot andra breddgrader, närmare bestämt Nya Zeeland. Och Hanna är lika strålande som vanligt!




Emelie var supersnygg i sitt dundertuffa hårband, och Tova försökte hänga med i svängarna när Lillerud kom på tal. ( Idas vän)




Och Ida, ja hon är ju alltid glad och sprallig så även idag!


Var en väldigt trevlig kväll med God mat och dryck samt att jag fick chansen att se dem en sista gång innan de lämnar svensk mark i minst 6 månader. Tyvärr ingen Scott eller Anna men de har jag ju faktiskt sett en sväng i sommar så det får vällan gå för det, den här gången.
Nej dags att sova lite tror jag, adjöss!




 


Kommentarer
Postat av: sesskan

Snygg Boppa, snygg outfit och snygg spegel till och med!

Postat av: Hanna

Det var ruskigt trevligt :D det får vi göra om, fast en liten krogrunda efter ;)

2009-09-23 @ 14:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback