Helt rätt

Idag har varit en dag FULL utav studerande och främst av allt leder. Vet ni ens att vi har så många avancerade strukturer? Kroppen är helt fantasktiskt och jag blir bara så förvånad för varje dag faller fler och fler bitar på plats. Man förstår hela tiden något mera och så fort man förstår en sak, får man 10 andra på köpet. :D



Efter att vid sex-tiden börjat känna hunger la jag på förslag att taco-kväll hos KInna inte var helt ovälkommet och det resulterade i Tacos till middag, glass till efterrätt och choklad som extra snask för att sedan avsluta med en skräckis såhär på AllaHelgona.




Måste få skriva ner att allt bara känns så rätt just nu. Jag är på ett ställe där jag rivs exemplariskt med en massa människor. Jag har många vänner och har alltid roliga dagar med massa skratt och lustiga situationer.
Träningen fungerar exemplariskt och jag känner mig starkare och starkare dag för dag :)
Hela sjukgymnastgrejjen känns så RÄTT och Uppsala känns för närvarande även det helt kolossalt rätt.
Jag gör allt jag vill, hur jag vill och på mitt sätt.




Ett indrag i allt positiva är dock att jag har en knepig knöl på ett utav mina revben.. troligtvis en fett-knöl och inget att oroa sig över, (vilket jag heller inte gör Överdrivet mkt) men kanske värt som sven sagt att faktiskt ringa och kolla vad de på sjukvårds-upplysningen tror att det kan vara..




Nej sova kanske? Ny dag Imorgon :) 




Kommentarer
Postat av: annapanna

haha snart kan du ta hand om alla konstiga åkommor själv :D (och du kommer va den jag ringer när jag har konstiga åkommor) jag älskar att du trivs och mår bra :D fortsätt med det!

Postat av: sesskan

Härligt att du trivs :)

2009-11-03 @ 17:43:19
URL: http://www.jessicas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback