Välkommen åter!


Solen och värmen är här igen och igen behöver man inte oroa sig för att frysa djävul så fort man skall ut. Såklart måste denna värme utyttjas så startade den här lördagen med en jogg i morgonsolen. Gott! Inhandlade också lite saker inför dagens spektakel, dvs KÅRFEST som äger rum på Göteborgs nation ikväll för alla sjukgymnaster i Uppsala. Det är fortfarande hemligt tema för våran del så ska inte säga mer än att jag kommer vara lite i mitt esse i början av kvällen för att bli lite mera diskret framemot kvällningen ;)


Jag prövade igår på något nytt: POLEDANCE . Summerat kan jag säga att man blir väldigt snurrig av att hänga runt stången och jag är ju mera atletisk än dansant så mina sexiga headbangs är väl under all kritik, men hänga kvar runt stången, det var jag banne mig bra på ! Dock nog inget för mig...

Kvällen fortsatte sedan i rödvinets tecken med tjejorna - Matilda och Linnea. Blev kladdig kaka ala Ida och massor av utbytande av erfarenheter. Jag och Ida är ju alltid lite dans-sugna så vi begav oss till BJ för att skaka lite rumpa innan det var dags för att sova, men måste haft för låg halt av vansinne igår för jag har aldrig känt mig så provocerad på dansgolvet som igår och heller aldrig förr har de spelat så dålig musik (om jag får välja)



Men pigg och fräsch idag och hur kan man inte utnyttja det mer än med lite Ju-jutsu och pyamas-brottning på klubben innan spektaklet till kårfest drar igång? ;)


Take Care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback