Återvänd


Då är jag tillbaka i Sverige sedan måndag lunch-tid. Blir ingen resa till Abu-Dhabi för varken mig eller Karin. Jag är lite bitter men hon som vann är en superduktig norska som jag tror kommer göra sitt jobb där borta .

Jag vann första matchen på poäng  emot en spanjorska men förlorade andra emot en tjej som helst ville ligga upprullad på rygg, vilket jag lät henne göra. HELA matchen! Utvärdering av den matchen: Blir låst och klarar inte av att passera en öppen guard. Samma problem som i Lissabon.. Så öppen-gurad-drillande it is!


Hälsenan gjorde sig bekant men jag tror ändå det är påväg att gå bort. Kände av det lite igår på tjej-passet så skall nu helt undvika hopp och studs samt jogg en vecka och utvärdera hur det känns. Istället blir det spinnande och gymmande. Och grappling förstås ;)


_________________________________________________________

Hur var London då?
Så himla mycket som jag har strosat runt kan jag inte minnas sist jag gjorde, men man ville bara inte gå tillbaka till vårat något "primitiva" hotellrum. Solen sken och värmde och parkerna hade grönt gräs. Byggnaderna var fantastiska och jag har äntligen fått se BigBen for real! Karin har varit den uppstyrda reseguiden och jag har upplevt London på alla sätt man kan då man har 2 dygn på sig.
Mycket kaffe och jordgubbar har det blivit, det kan jag lova, men vi hann även med att hälsa på och rulla lite på en klubb i London :)

Summa kardemumma: Jag kommer åka tillbaka!


 

Kommentarer
Postat av: Alexi

Ååh vill också uppleva London =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback