Sover och sover

Vaknade imorse först vid sju och tänkte att nej, till nio kan jag gott sova utan dåligt samvete. Vad gör jag då? Jo jag sover till 11! Måste varit en hård helg eller något för värmen och bilárna brukar väcka mig tidigt men icke idag. 12h sömn tyckte jag tydligen var passande idag, men efter tre dagars SW-sparring i högt tempo + backe och besök från huvudstaden har sagt sitt. Har även en sån där sugande känsla efter mat men värmen tror jag lurar mig till att inte vilja ha nått. Knepigt hur man funkar ibland.


Har idag hunnit med en kortare cykeltur på morgonkvisten därefter en brunch med hemmagjord jordgubbsglass och scones. Alltid gott med nybakt :)


Nu blir det till att besöka staden och växla lite pengar inför helgen, hämta ut tågbiljetter och kanske ta sig en titt i någon klädbutik? Blir bara ett tränings-pass idag, då jag misstänker att sovandet och den konstiga känsla av att vara hungrig men inte sugen på nått är ett tecken på att kroppen behöver återhämta sig lite. Så lite brottning ikväll får bli it today.


Take care!


 

Kommentarer
Postat av: Markan

åh, man är ju så charmig när man sover i en bil! nickar till med huvudet, dreglar och får ont i nacken. tro mig, jag har sovit på bussar, i flygplan och bilar de senaste dagarna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback