Sommar-morgon

Värmen väller in genom varje liten springa i mina persienner och solens strålar såg till att väcka mig redan vid åtta idag. Men känns ändå som om jag inte kunnat sova många mera timmar då jag gick och däckade redan vid halv elva igår :P


Hårtorken rädda för övrigt min telefon igår. Hade med den på spinningen och lade den nedanför cykeln. Inte mitt bästa drag då det var ovanligt varmt i lokalen vilket resulterade i en flodvåg av svettningar som droppade ner på telefonen. Efter passet hade den små ljud för sig och knapparna slutade fungera, och jag tänkte att nu får alla som trashat ner på telen den senaste tiden som de vill. Men hemma gjorde jag en liten ställning med hårblåsen och efter en kvarts blåsande fungerade den som vanligt igen, skam den som ger sig ;)


Nu blir det prommenix i morgonsolen och lite soldyrkan innan brottningen. Öppen matta idag från 13,00 på HiltiFightcenter säbygatan 5 Uppsala



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback