Som back in the days

Studenterna skrönar för fulla halsar här och musiken dunkar. Man kan höra det på mils avstånd vill jag lova, och man blir så glad :) Studenten, lite av i alla fall min bästa och värsta dag någonsin. Allt var fantastiskt men man visste att man nu skulle lämna alla och börja på ett nytt kapitel i livet. För mig innebar det att flytta till Sundsvall och jobba. Lämna Karlstad. Men det blev ju bra även det .


Igår fixade jag med att lämna in papper på min utbildning till bossen, gick en morgonpromenad till farmor och farfar, solade, gick på medicindeligering, löpte backe, gymmade ben, inhandlade lite sommardryck, hade Sofia över på middag och träffade Nisse och Thomas i G-hooden. Produktiv dag minsann :)

Idag är det Vilo-dag och studenten på schemat för min del då kusin Richard går ut gymnasiet i Härnösand. Sedan blir det mottagning med kusinerna på Alnö och bilfärd med Syster till Söderhamn för att sedan ta 20-tåget därifårn tillbaka till Uppsala. Nämnde jag att jag gillar att ha saker att göra om dagarna? :P


N3B 2005-2008 Lillerudsgymnasiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback