Mitt bästa..

.. är just nu att dricka smoothies då värmen är som i utlandet, (Jag älskar Sverige på sommaren) och brottas svettigt tillsammans med brudarna på klubben. Och jag fick skatte-återbäringen vilket sa klirr i kassan.
Kan knappast påstå att min dag varit dålig. Startade med en skön sovmorgon som följdes upp med god frukost. Därefter brottning som avslutades med gymteknik och tjejsnack.
Därefter fyllde jag upp kylen här som stod ekande tom ( Och då skojar jag inte) samt gjorde en super duper mega god smoothie med jordgubbar banan och lite protein i och rostade kikärtor som snack till. Tog en prommenad i eftermiddagssolen, gick på spinning, promenerade hem och tvättade alla svettiga kläder från dagen och nu väntar jag på att maten skall bli färdig.


Och solen skiner och eventuellt kanske det blir en blixt-visit till bryggan ikväll dock inte bestämt mig än.. Får se ;)
Summa sumarum: Jag älskar att vara ledig!



Kommentarer
Postat av: elsa nyström

svar: Det var ju jätteroligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback