Halmstad

Idag åker jag tillsammans med Hilti Stockholm neröver emot Halmstad och SM-veckan. På lördag är det äntligen dags för tävling! Dock ska jag erkänna att jag igår fick lite ångest och panik. Vad händer om jag inte ens lyckas med något bra alls i första matchen? Om jag får hjärnsläpp och ligger som en död fisk?
Jag vet att det bara är min egen prestationsångest som gör sig hörd, men den är duktig på att höras igenom berg ...


Men efter gårdagsens SW-pass som Erik höll fick jag en påminnelse om varför jag håller på med den här sporten. För att jag älskar att brottas och att det är fantastiskt roligt. Och det är med den inställningen jag tänker gå in på mattan imorgon. Adrenalin-kul är ju mitt bästa roliga , för tävlingsmänniskan är svår att ta bort ifrån mig ;)


Vikten är dessutom optimal och behöver inte fundera. 57.8kg morgonvikt idag bådar gott. Kan dricka och  äta obehindrat. Framförallt dricka, då det är trots alla molnen på himmelen idag extremt kvavt.


Nej packa det sista och vid 12 åker jag emot Sthlm och möter upp resterande !




Take Care!


Kommentarer
Postat av: Åke

Helt rätt inställning Sophia.

Den här tävlingen har verkligen det bästa startfältet Sverige har att erbjuda i din viktklass, så gå in och ha fantastiskt kul. Båda mina tummar är hos dig idag!!!

2011-07-02 @ 09:06:52
Postat av: Anna Helena - Bra blir det alltid

tack snälla du!

Och, jag håller med Åke. Schyst inställning!



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback