Spänning



Då är det bara de sista förberedelserna kvar. Tvätta, packa, skriva ut biljett och åka . Börjar ändå kännas bättre med nervositeten nu. Vad mer kan jag göra än det bästa ? Lite rädd för att man får kasta på huvudet men det är ju inget som inte hänt förr..
Jag har alla förutsättningar för en god sista uppladdning:

Vikten är lite låg varför jag kan äta utan att fundera över något som heter deff
Dräkten är ny och jag gillar den som bara den
Jag är stark och utan skador

Kan det bli bättre? Nej troligtvis inte.


Vad gör vi? NU KÖR VI!




Kommentarer
Postat av: Åke

Riktigt bra inställning Sophia!!



Hoppas på uppdateringar live från er när ni är på plats i Lissabon.



/Åke

2011-01-24 @ 17:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback