På klubben


Sitter här i vårat lilla bås på klubben och kontrollerarar att våra medlemmar betalat in årets avgift. Inte sådär superspännande, men skolböckerna är med och mellan passen görs patient-fall och lite annat som bloggande och facebookande :P


Tillbaka i Sverige igår efter 6 dagar i Lissabon fyllda med grappling och massor av bra Ju-jutsu. Summan av kardemumman för mig belv 2 vinster och två förluster. Och känner mig tillfreds med min instas, men jag ska kämpa vidare med halvguraden och den öpnna guarden. Train more and get better :)
Mycket turbulent resa med skulle jag också påstå med vansinne och dålig karma från min sida... Men idioti och dumdristighet får stå för mig tyvärr..


Fick min praktikplats idag med... Inget Karlstad för mig inte utan istället Karlskrona efter lottning! LÅngt ner i ingenstans. Men det ska vällan gå det med, jag är ju anpassningsbar. Förhoppningsvis finns en klubb där som jag kan träna med, annars får det bli en period av gymmande igen. Någon som kanske kan tipsa om en klubb där nere i skånelandet?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback