Klart och betalt!


Ibland har jag ju bara lite för mycket flyt med de människor som omger sig runt mig. Igår ringde Karin och sa att hon kunde ordna med allt bokande inför våran Londonresa och 30 minuter senare får jag ett SMS om att allt är bokat och klart. Hotell, flyg rubbet!
En pärla helt enkelt! Tusen tack!


Hade ett pass med Matilda och Åke idag på förmiddagen då vi gick igenom några öppna-guard passeringar samt den djupa halvguarden. Mycket matnyttigt känns det som jag fick med mig därifrån så är mycket nöjd :)


Efter övervägande har jag valt att skippa DanishOpen då det är extremt tunt i mitt startfält och det känns helt enkelt inte värt resan ner. Istället får det bli träningsläger i Sthlm på lördag och resa neröver till Karlskrona på söndag. Boendet är betalat och på måndag 0800 börjar en 4 veckors lång praktik tillsammans med Gurra. Pirrigt!



Nej då det är tenta imorgon är det nu hög tid att dra på sig täckbrallorna och rulla bort emot Flogsta för lite socialt häng/plugg/UFC med mr. Dahlström.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback