Blekinge



Tillbaka i Karlskrona efter en resa som startade 0400 imorse då väckarn pep argt och sa att det var dags att stiga upp. Tio över satt jag på cykeln och 04,40 gick tåget emot söderlandet. Var framme halv elva och hann med i alla fall med någon patient innan lunch och lite journal på det. Eftermiddagen bjöd på ytterligare mobilisering och gångträning med en mycket trevlig man med protes.

Efter lite journal-skrivande rev jag och Gurra av ett pass på gymmet innan vi for hem för middag. Bröst/mage/triceps var väl ledordet även om jag tog lite biceps emellanåt bara för pumpets skull och drog av någon intervall på roddmaskinen.

Imorgon skall jag vara med på operation hela dagen och se bland annat en axel operation och ett underben/knä. Mycket spännande, hoppas inte att jag gör något dumt som svimmar eller nått;)




Kommentarer
Postat av: Nanna

resan över åkern som skulle bli en genväg... slutade med en emelie i ett lerigt dike och borttappade skor... vilka minnen <3

Postat av: Nanna

resan över åkern som skulle bli en genväg.... slutade med en emelie i ett lerigt dike och borttappade skor. vilka minnen <3

2011-03-16 @ 14:51:38
URL: http://890528.blogspt.com
Postat av: Nanna

resan över åkern som skulle bli en genväg.... slutade med en emelie i ett lerigt dike och borttappade skor. vilka minnen <3

2011-03-16 @ 14:52:15
URL: http://890528.blogspt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback