week-end


Söndag med strålande sol och underbart värmande vårVäder. Det spritter i benen och jag kunde gett mycket för en löptur idag! Men ack, kroppen vill inte riktigt samma som mig. Hostan håller i sig och bihålorna håller tätt.. Men nu går jag all in på tillfrisknande då nästa vecka endast innebär 2½ dag i skolan med lektioner. Visserligen pluggande, men det styr jag ju själv över.


Sofia var här i helgen och det ger mig lika mycket lycka som vårsolen! Snyggare, goare och bättre tjej får man allt leta efter! Min partyPolare i hjärtat och aldrig har jag känt mig bitter i din närvaro. Kommer snart och hälsar på dig i stora staden :)

Fredagen bjöd på födelsedags-kalas a' la Rosen/maria/carro. Riktigt roligt med nytt folk, men även gamla klassiker. Natten avslutades på BJ med vansinnesdansande på en köttmarknad utan denna värld. Jag har aldrig känt mig så omringad, men Hey; Why not? ;)
Gårdagen blev staden med grabbarna och kajsa i vårsolen och avslutades med hemlagade Burgare och melodifestival. Dock så tog sömnbristen från föregående dygn ut sin rätt och jag såg ut som ett lik där vid elva snåret, men kröp ihop på en kudde tills kajjan drog med mig hem.

Idag blir det plugg på BMC med Biomekanik och Funktionell anatomi. TÄnkte ta en promenad dit och lapa sol, men först frukost! Ha en WonderBRA dag!


         



Kommentarer
Postat av: Veronica

You do?

Dedär såg roligt ut, haft en bra helg? =)

Postat av: veronica

Känner att jag måste få dricka å ha de riktigt jävla roligt =D min helg blev lugn, plugg, plugg åter plugg =(

2010-03-15 @ 15:39:10
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback