Vurpa



Våren i all ära! Solen skiner och fåglarna kvittrar samt att det är varmt på dagarna. Men när solen tittar fram tinar också snön på vägarna och det medför en säkerhetsrisk när man framför sig på ett fordon som bara har två hjul, varför fallolyckor är ett vanligt förekommande fenomen. Jag har klarat mig i flera månader nu, men igår kunde även jag tillskriva mig i statistiken. Dock hade jag goda fallrefelxer och tog emot mig med höft och armbåge.


Förkylningen har hållit mig på sträck och har varit hostig och seg hela veckan. Känns dock som om det är påväg åt rätt håll, men inte hundra riktigt än. Armen är nästintill helt återställd och bara lite musklelvärk kvar att läka ut så på måndag tror jag att jag är tillbaka i brottartrikå eller pyjamas-dräkt ;)
Införskaffat en hel drös med kosttillskott med så nu är det byggar-månader fram till sommaren. Ett litet eget projekt som jag ska lura med.


I veckan har jag pluggat biomekanik och funktionell anatomi, varit på födelsedagsmiddag för Rosen och börjat på den nya sjukgymnastikkursen. Innehållet ser lovande ut i den kursen. Allt från hur man tejpar, till smärtproblematik massage och en hel del mera. Spännande!
Börjar sakta men säkert att anpassa mig till BMC, men vänja mig helt kommer jag nog aldrig. Stället är ett fort!

Ikväll är det MEGA_DUNDER_SUPER party för Rosen och två andra tjejer i klassen och på det kommer Sofia och sover över. Tonight's gonna be a good night ! :D


   

Kommentarer
Postat av: sesskan

Vad fin du var i håret på sista bilden :)

Postat av: Anonym

Ta det lungt nu när du varit dålig hela veckan.........förstående mor

2010-03-12 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback