Nötter+Frukt



Jag undrar vad min hals vill säga till mig då den hostar och kliar och har för sig. Ingen förkylning skulle jag säga för är inge snorig eller har några övriga symptom. Bara lite småseg men det har nog mera att göra med min mardrömsnatt inatt då jag drömde om min egen död.
Och vad handlade den mera om? Jo att jag kaxade upp mig inför en kille på en madrass i en kal lokal. Jag visade honom vart skåpet skulle stå men det fick jag igen då han besökte upp mig hemma och riktade en pistol mot mig.
Efter det vakande jag svettig och förvirrad och insåg att jag bara drömt. Kan det ha att göra med att när jag gick och la mig igår kom jag ifrån brottningen? (förmodligen)



Nu på eftermiddagen har jag suttit och pluggat på BMC med Kinna, Kajjan och David och försökt att förstå hur axelledens olika rörelser påverkar skulderbladet skapula och hur det förflyttas i olika plan. Svårt, så jag förtjänade att få staNNA på orient-livs påväg hem och köpa lite nötter och torkad frukt:) Som jag har intagit under resten av eftermiddagens gång tillsammans med mackor med bregott och köttfärsbiffar/ägg. Gottans, men just nu är jag liite för mätt för mitt eget bästa, men det kan behövas då det idag står SubMission på schemat och möte med AkademiRidklubben .


Vid halv sju tar jag cykeln bort mot BMC för möte och halv nio är det SW för hela slanten fram tills klockan tio. Är en Brasse på besök och gästtränar hos oss så måste helt enkelt dit och svettas men lovar att kliva av om halsen krånglar för mycket med mig. Körde kombo igår med med 30 min crosstrainer och knäledsmuskel (På pappret framför mig) efter det ett ryggpass med fokus på övre delen och kvällen avslutades med ett teknikpass BJJ Basic stuff. Full rulle igår varför det får räcka med SW idag. ;)






Have a nice Day!





Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh Fribbe! Va fina ni var där:) Har du några fler bilder kvar som du kanske kan maila över?



Hoppas allt är bra med dig!



Kram Norsken

Postat av: Andrea

Åh Fribbe! Va fina ni var där:) Har du några fler bilder kvar som du kanske kan maila över?



Hoppas allt är bra med dig!



Kram Norsken

2010-03-24 @ 21:38:02
URL: http://deas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback