Nedtagningar


Jogging i solen och ett Härligt rygg-pass på gymmet. Våren gör mig bara såååå lycklig och alert! Unnade mig en massa gotta igår och energin var på topp fram tills nattens intrång. Jag fick till och med lite (ytterst) plugg gjort hemma igår!

Igår körde jag första passet i SW efter sjukdom och jag var pigg och alert under passet. Kul att komma igång igen, dock var jag på nedtagningspasset och jag är ju ingen stjärna direkt men sparringen var desto roligare!
När jag kom hem blev det eatt snabbt klunka proteindrink och efter det popcorn och frukt framför lite för många Two and a half men-avsnitt. Man är så uppe i varv efter ett sent träningspass så kudden närmade sig inte förens halv tolv! :O

Dock vaknade jag och vansinneshostade någon gång under nattens gång och enligt charlotte har jag hostat konstant hela natten :S Så idag blir det nog vila för min del så kroppen får en chans att återhämta sig lite. TYckte att jag kände mig lite seg när jag vaknade, inte så konstigt om jag hostat omedvetet hela natten ...



Idag är det gång-test och pluggande för hela slanten!



 15/3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej,

Hur länge har du tränat? Vilken typ av cykel har du? Hur cykelvan är du? Hur träningsvan är du?

Svara på dessa frågor via mail, min mail ser du där uppe, så återkommer jag med ett upplägg om så önskas!

Cheers!

Postat av: Matilda

Min mailadress kan du se där du läser min kommentar. Om inte, skicka din mailadress så fixar vi det på den vägen.

2010-03-17 @ 23:59:34
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Karin

bra jobbat:))

2010-03-18 @ 09:45:05
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback