Massage-Kurs




Då var det ÄNTLIGEN fredag och jag har just varit och handlat massor utav mat och godsaker som jag ska snaska på under helgens kurs som består utav Massage-teknik. Blir en fullteckand helg med kurs från 09-17 lördag-söndag, samt 17-21,30 måndag och tisdag men efter det är jag bara ett test och 10 massager ifrån ett certifikat på att jag är utbildad massör. Och det ska jag marknadsföra i sommar kan ni tro! Massor av massage till alla i Sundsvallsområdet, där jag kommer jobba i sommar.
Norge-tankarna har jag lagt på hyllan då det skall cyklas vätten-runda och simmas vansbro-sim. Jag gör ett nytt försök nästa sommar då jag har lite mera kompetens inom sjukgymnastiken.





Hur mår  då foten? Jo, svullen men smärtan är borta (endast då jag går nedför trappor som det känns ytterst lite)
Ska ta till mig ett tips jag fått och "studera" lite BJJ-tekniker på YouTube och verkligen TÄNKA. Se, tänka, känna & Lära måste vara visdomsorden inom kampsport... Är på hugget på måndag igen!
Dock har ju inte foten hindrat från att besöka gymmet. Axlar, Biceps, Triceps och magen har fått sitt i väntan på heeling-processen ;)




Kommentarer
Postat av: sesskan

Haha det låter bra det^^ (massagen allstå). Och till foten vill jag hälsa: Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback