Första koppen


Det bästa på morgonen är när det nybryggda kaffet porlar ner i muggen, späds med en skvätt mjölk och därefter när lämplig temperatur uppstått får första smutten ner i kistan. Det är min bästa medicin mot sömndrunken-het!

Uppstigning idag söndag då massagekursen fortsätter idag. Igår var det rygg för hela slanten. Klassisk massage och special-grepp stod på agendan och jag tror på att jag kommer bli en greeeat massör så fort jag inte behöver tänka på vad jag gör utan låter allt komma naturlig;)

Idag är det sätesmuskulatur varför några innesitter en viss ångest, men inte jag inte! Ge mig rumpor och jag ska ge ger er min ;) Är ju grymt skönt med sätes-massage med så det här tror jag kan bli roligt .


I veckan är det fullspäckat schema:
Måndag
0600 - brottning
8.15 - Skola och praktisk övning
1700 - massagekurs
21.30- hemgång

Tisdag:
8.15 - skola
17.00 - massagekurs (examination)
21.30 - hemgång

Onsdag:
8.15 - skola
16.00 - ÅKA TILL SUNDSVALL







Kommentarer
Postat av: sesskan

Hihi en hel dag med rumpmassage^^ ha det så trevligt!

Postat av: A

jag har också varit på massagekurs ;D

2010-03-28 @ 12:06:43
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: A

nja, alltså. Det kom en utbildad från Nybro, och lärde oss klassisk massage. :'D

2010-03-28 @ 19:00:44
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback