Tillbaka i Uppsala




Tillbaka till hemma och underbara lägenheten. Ja eller det var väl nästan en vecka snart men i vilket fall;)

Min vecka har bestårr utav plugg, PLUGG och så lite mer plugg. Men också utav morgonträningar med Åke och det har varit en bra start på brottandet. Kände mig driven och motiverad, inte alls som innan jul då allt bara var mörkt och tröttsamt innan klockan åtta. Dock har en tråkig grej skett..
NÅGON HAR SNOTT MIN CYKEL!
Så nu är jag på jakt efter en ny cykel eftersom man inte klarar många knop här i uppsala utan en två-Hjulad vän. Visst promenader i all ära, men effektivt är det inte!


Nej ska krypa ner under täcket med lite träningsfysiologi och kanske lite näringslära innan John Blund kommer och sätter till skrot i mina ögon.. Tenta fredag!
Ingen rast och ingen ro minsann! Skulle vara najs att klara den faktiskt.
Det är ju efter tentan jag får mitt jullov. Tio dagar lediga innan nästa termin tar fart. och dessa tio dagar skall fyllas med träning, stockholm och nollings-förberedelser!

Adios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback