Så bra att..



Jag skojar inte då jag säger att jag NJUTER utav Uppsala idag. Luften är frisk och lagom kylig. Vaknade upp och insåg att kylkåpet gapade tomt på både kesella, mjölk och ägg vilket resulterade i att jag klädde mig, skrev en inköpslista och cyklade iväg på mina NYA CYKEL och veckohandlade. Så nu finns det allt från broccoli till mozzarella i kylskåpet och nytt och gott bröd i skafferiet.



Nu sitter jag och sippar på kaffe och saft och laddar inför dagens bestyr. Vi ska nämligen åka och bada på fyris idag! Var länge sedan jag använde bikinin vill jag lova men igår prövade jag den för att se att den fortfarande satt som den skulle och glatt överraskad blev jag då det har hänt massor under hösten med kroppen. Jag är inte längre sådär tanig som jag varit. Jag blev så glad att jag faktiskt fällde någon tår. Som jag har kämpat med hjärnspöken och vilket resultat! Jag är så STOLT över mig själv!


Så idag blir det hopptorn och bubbelpoolen för min del i GODA vänners sällskap. Ha en bra dag!




 
och så en vink till Ida men också Helena och Scotty på andra sidan jorden!


Kommentarer
Postat av: Liljan

Tackar för hedersplatsen, love u hun!

2010-01-12 @ 11:27:11
Postat av: Helena

Gulledu då! :D vink vink tillbaka till dig!

Postat av: Helene

Jaja det här löser sig! Tack för att du är så bra :) Men nu när jag ändå sitter här och bloggkommentarskommunicerar med en blivande sjukgymnast så kan jag ju passa på att fråga om du har några tips åt mig?! ;) Kram på dig vännen

2010-01-14 @ 06:44:41
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback