PreTenta


God morgon !

Frukosten står bredvid mig och frestar. Banan, äpple, mackor, kvarg, kaffe och saft :) MUMS!
Idag är det söndag och jag har en dejt med Mr DRagdjur, även kallad David klockan elva. Skall få ett nytt träningsprogram och lite nya övningar som är tänkta att inspirera såhär nu när vi går mot lite ljusare tider. Har harvat runt under hösten med mitt eget upplägg och visst har det gett resultat, men mycket vill ha mera och nu står jag lite och stampar på en platå och behöver hjälp upp till nästa. Och eftersom David kan en hel del och dessutom har intresse så har han lagt upp lite förslag som vi ska diskutera och pröva idag.
Volym är ledordet!

 
På måndag är det tenta-tajm igen och helgen har ägnats åt party i fredags och studerande igår. Och gemensam matlagning hos Staffan. Igår stod det hemmagjorda hamburgare på menyn och åh så gott det är! Vi gjorde även en fetaostcreme som jag avgudade och kommer så göra för all framtid!
Nej ska hugga in på frullen och packa väskan!


September                                   Januari

  




November                                               Januari
  








Kommentarer
Postat av: Josefin

Viken skillnad. vilka muskler du har, hur ofta tränar du egentligen?? och vad tränar du?

Postat av: veronica

hej!

vad roligt att du läser min blogg!ang din kommentar på ett inlägg på min blogg så var det verkligen vila jag behövde..



vilka muskler du har..hur ofta tränar du egentligen?

kan du mycket om hur man ska gå få en snygg kropp på gymmet? :D som du ser i min blogg så har jag fött 2 barn och vill gärna få en fast kropp!:D



ha det bra!

2010-01-24 @ 21:42:55
URL: http://veronicabrandth.blogspot.com
Postat av: Josefin

BJJ och submissionWrestling , vad är det för något?



Oj helskotta vad du tränar mycket. haha, jag har typ 2 idrottslektioner i skolan(men de är inte så spec jobbiga oftast), sen försöker jag gymma 3 gånger i veckan. Mer än så hinner jag inte. men hoppas på att bli lite mer tränad tills i sommar :-) hur långa pass brukar du köra?

2010-01-24 @ 21:59:29
URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: veronica

åå vad roligt att du gillar den! :D



ja jag tränar 5 gånger i veckan.det får ta den tid det tar helt enkelt! :D

2010-01-25 @ 11:25:14
URL: http://veronicabrandth.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Shieet gumman :) Du är allt bra hurtig, när du är färdig som sjukgymnast kan jag bli dit första fall :) Men jag hoppas du sköter dig ordentligt vill inte veta av något tok :) Once and never more! du vet vad jag menar :) Love u girl!

2010-02-04 @ 21:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback