Onsdag



Idag onsdag= Studiedag & tvättdag



Igår pubrunda med de nya nollorna, dock tidig hemgång för mig och inget vin. Kände mig inte riktigt i form och då kändes det som att jag hellre sparade mina korvören på annat. Så somnade tidigt , vaknade tidigt och har redan hunnit handla veckans veckohandling, två frukostar, göra morötter i ugn och ska om ett tag börja tvätta. Sen ska jag försöka att studera lite i eftermiddag. seminarium imorgon för första gången i hälsopsykologi. Börjar sent vilket innebär att jag kan vara med på HELA rullningen imrogon. GREEAT , blev inget i måndags eftersom tentan låg så tidigt, men det tar vi igen imorgon! Jag och min nya dräkt ;)


Nej morötterna ropar från köket! Dags att röra om i de lite.

 

Dagens formläge: GALET PIGG OCH ALERT!    :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback