Jösses!



Idag har jag premiärat min nya dräkt, och lärt mig att man INTE får eller SKA stoppa in handen för att greppa motståndarens ben eller arm. Då kan man lätt vrida något fel, eller varför inte stuka till fingret? Som ni kanske förstod så har jag numera ett lätt svullet långfinger men jag är inte bitter för det inte , för jag tror verkligen att det här med BJJ är min nya favoritGrej :) 
  

    På andra plats kommer gymma som jag också hunnit med idag, ända borta på EKeby tillsammans med Kajjan, Sven och Staffan. Har fått ett litet schema utav Sven som jag prövar just. Idag stod det rygg och mage på agendan så blev rodd och hantelrodd, MARKLYFT (90kg a' 2X6) rygglyft Situps på boll och hängande benlyft.
Lite småseg måste jag erkänna att jag kände mig, men efter passet var mitt humör på topp igen , allt som krävs är lite endorfiner :)




Nu är det hög tid att ta lite egentid och plugga. Inga Nollningsaktiviteter idag så har kvällen helt till MITT eget förfogande.








                                                                                                                 Ha  det Gott!

Kommentarer
Postat av: anonym

Snygg bild :)

2010-01-22 @ 12:17:47
Postat av: Marie

Hahaa, ja, Pippi, våran idol eller? ;)

drömma kan man ! :)



Du har möjligen inte lust & kanske dela med dig av ditt schema? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback