HELG :)



Igår avlade jag ett gott rygg och triceps-pass på gymmet tillsammans med Kajjan, Markan och Rosen. Mot slutet av passet och när vi stretchade började jag få hysteriska nysningar som bara inte ville ge med sig. Efter det började näsan att rinna till och jag började nästan känna mig lite febrig.
    Hemma hoppade jag i duschen och käkade för att sedan bege mig till Kajjan för fredagsMys. Jag var inte alls på topp och nysningarna fortsatte hysteriskt och högljutt. Tänkte att det är pencillinet som gör att jag blir förkyld, så åt massor av frukt och popcorn för att boosta under kvällen.
    Innan jag gick och la mig käkade jag blodpudding och keso och tänkte att nu är det bara att invänta förkylningen. Men till min förvåning vakande jag imorse pigg och FRÄSCH. Inget ont i halsen och inge täppt heller. Så istället för en planerad vilodag som jag trodde det skulle bli begav jag mig ich körde ett bröst, axlar och biceps-pass. Och tro mig när jag säger att jag inte frivilligt lyfter armarna över huvudet för tillfället.. skakistrött vill jag lova ;D



Dagen som är kvar skall ägnas till att åka och hämta mina nya sjukgymnaströja hos nina samt att vi ska fila på spexet tills på fredag.. Är sittningsDags för våra Nollor, och tid att bli kungjorda till Ettor. Skall bli skoj, dock äter jag ju fortfarande pencillin på fredag..


Men om såret i ansiktet läker ihop tills torsdag vill jag lova att ni hittar mig i brottningslokalen 6.00 SHARP :)


Trevlig Helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback