Veckostart



Måndag igen och idag står det seminarium, datorinlämning och träning på schemat.
Tog mig en välförtjänt vilodag igår och tog en sväng bort till gränby C för att sukta efter lite kläder umgicks med simon. Men idag är jag fit for fight igen och det är nog benpass som står på schemat eftersom det var vad som hade gällt igår om kroppen hade tillåtit.
    Men först och främst skola som sagt.



Sitter med min gröt och lyssnar på musik, mm varit vaken ett tag och fixat med mitt album. Det är klart, eller ja i alla fall har jag använt alla bilder som jag framkallat. Frågan är vilken era i livet jag ska föreviga nu i albumet.. Donken-tiden kanske? Mycket sena nätter, tidiga mornar, arga gäster, glada gäster och kämparglöd.. Och festande förstås. Och att jag lärde känna Sofia förstås, men också många andra härliga personligheter!
Och alla hästarna borde få sig några sidor.. hm...


Nej hög tid att äta upp och bege sig mot staden och psykologicentrum!











Kommentarer
Postat av: Sofia

Gulle du, vad jag saknar dig! Hoppas det gick bra med alla nollningsaktiviteter och så:) Vi kanske kan försöka boka in en date nån dag till veckan? Hör av dig. Kram

2010-02-01 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback