Sittnings-dags


GISSA VAD!!!!!!????????????? Igår MARKLYFTE JAG 100kg!!!!!!!!!




Imorse var jag uppe med tuppen, vilket är 05.20. Drog en kaffe m mjölk och en banan och en avokado och efter det tog jag väskan och for mot Nautlius och lite morgon-rullning. Där mötte jag Erik i dörren, men inga fler :O Vi stod och surrade ett tag men vid kvart över inser vi att det inte kommer någon som vill låsa upp så vi skiljdes åt, utan någon träning :( Tråkit för jag var taggad, vaknade nämligen med tanken på en Body-tidning på näthinnan och kände hur musklerna vaknade till liv ;)  Men ack nej, blir nog vila idag eftersom det är full planering för dagen, spexet skall det fixas med och sittning ska det bli med tillhörande fix.
    Dock hann jag med att tvätta redan nu på morgonen eftersom det var tomt i tvättstugan när jag kom hem halv sju så jag åt musli och gick ner med min bok "Snömannen" och tvättade . Kom nyss upp igen till lägenheten och är inne på frukost nr tre och kaffekopp nummer sex :)

Jag väntar på att de ska ringa om datorn idag med. Den skulle vara klar igår, men backupen tog tydligen längre tid än vad de trodde så förmodligen blir den klar idag.  Hoppas de ringer snart, innan jag blir rastlös och hittar på något annat.



Vi ses i vimmlet på GH ikväll kanske?





Kommentarer
Postat av: sesskan

Partyparty? ;)

Postat av: Leia ♥

Tidigt du var uppe :)

2010-02-06 @ 14:44:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Adam

Vad klarar du i bänk??

2010-02-06 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback