SChlager



Fredag blev helt galet bra! Maten klaffade, folket var vackert uppklädda, musiken var bra, maten var god, tiden gick alldeles för fort!
    Eftersom alla var så peppade när de stängde valde vi att avsluta kvällen hos Nina med en massa surr och en hel del skvallrande.. Hände en hel del, jag skulle vilja våga påstå att Love was in the air..
    Tusen tack till alla som hjälpte till att organisera och för alla er som kom och förgyllde min och många andras kväll.


Igår var det lite tungt i huvudet och mestadelen utav dagen spenderades hos kajjan med roos och en snabb visit utav Kinna. Lunch bjöd kajjan på, men jag var mera inne på chipsen där även om maten kittlade dödsskönt i kistan. Kvällen spenderades sedan hos Staffan med Sven och Gurra. Blevköpt mat och massor utav mumsigt snacks till melodifestivalen. Som som vanligt bara får mig att till viss del skratta högt :P
   Nu är det även slutätet med pencillin och förhoppningsvis har jag eliminerat alla bakterier nu, kanske man kan få tillbaka lite normal-magoch tarm balans efter en vecka i sjätte månaden.


Rosen sa även en väldigt fin grej igår när vi cyklade hem:
 
Jag blir så inspirerad utav idrottsmän och skulle vilja vara
lika målinriktade som dem, men jag tycker att du är en ännu bättre Idol.

   Kanske inte helt ordagrant men nästintill . Mega-mys-kött Rosen :) 









Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack :)

Postat av: sesskan

Svar: Låter som att ni hade väldigt trevligt! :)

2010-02-07 @ 15:31:47
URL: http://www.jessicas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback