OhYeah!



Milen sprungen på: 48,05 min! det motsvarar 4.48 minuter i snitt per kilometer om jag räknat rätt. Jess alltså!



Gårdagen bjöd på massage från Robban vilket var storslaget skönt och avslappnande, och efter det plugg med repetion utav höft och lår-muskulatur och jag säger bara OhYeah  för var inte helt ute och cyklade och de flesta fästen och ursprung satt kvar inprentade :)
   Kinna bjöd på mega-dunder-super middag igår med vilket var så himlans gott. Älskar att bli bjuden på mat sådär spontant. Köttfärsbiffar med hallumi-ost och tomat, klyftpotatis och någon yoghurtsås som slog de flesta rekorden!



Just nu sitter jag och börjar fundera på om det var dumt att gå och träna imorse... Var ju bara någon dag sedan jag tog TBC vaccinet och känner mig lite lustig i kroppen... samt att jag har världens värmeutslag... hoppas att det bara är inbillning! Dock är det säkert att det gör ont i armen där de stack mig. Kanske är lite mat som saknas för att komma i fas igen? Har dock ingen som helst matlust just... men med en dusch och lite intvingad föda så borde jag återvända till livet igen.

Ikväll blir det utgång och -04 släpp på Norrland. Vi ses i dimman!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback